نظافت منزل با استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

آیا شما از تاثیرات قرص ماشین ظرفشویی در انجام کارهای دیگر بجز شستشوی ظروف اطلاع دارید؟ قرص های ماشین ظرفشویی توانایی انجام کارهای دیگری نیز دارد. حتما تعجب خواهید کرد اگر به شما بگوییم نظافت منزل با قرص ظرفشویی نیز امکان پذیر است.

می توانید از قرص ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن انواع وسایل منزل و نقاط مختلف خانه خود استفاده نمایید. این قرص ها برای از بین بردن چربی، پاکر کردن انواع جرم ها و لکه ها از روی ظروف مختلف طراحی شده اند. وقتی قرص ماشین ظرفشویی طوری طراحی شده است که کارهای دیگری جز شستشوی ظروف انجام دهید، چرا نباید از این قابلیت استفاده کرد؟

در ادامه این مقاله روش هایی به شما معرفی خواهیم کرد که بتوانید نظافت منزل با قرص ظرفشویی را تجربه کنید. در صورتی که کنجکاو هستید که چگونه می توانید از قرص ماشین ظرفشویی در نظافت منزل بهره برد، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

نظافت منزل با استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

  نظافت منزل با استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

توالت­تان را با استفاده از قرص ماشین ظرفشویی تمیز کنید

تمیز کردن حمام­تان را با انداختن یک قرص ظرفشویی در توالت­تان شروع کنید،. سپس تا زمانی که قرص ماشین ظرفشویی حل شود بقیه حمام را تمیز کنید. زمانی­ که قرص ظرفشویی حل شد، از یک برس توالت برای تمیز کردن توالت استفاده کنید و مطمئن شوید که به زیر لبه ­ها نیز رسیده است. همچنین می­ توانید برای تمیز تر شدن یک قرص ظرفشویی را داخل توالت بیندازید تا کاملاً تمیز شود. فقط از بسته بودن درب­ ها مطمئن شوید تا حیوانات خانگی یا بچه ­هایتان به آن دست نزنند.

لباس­ های سفید را با استفاده از قرص ماشین ظرفشویی تمیز کنید

دفعه­ ی بعد به ­جای استفاده از مواد شوینده ­ی ماشین لباسشویی حاویِ از بین برنده چرک لباس ­های سفید، از قرص ظرفشویی استفاده کنید. قرص ظرفشویی لکه­ هایی مثل لکه­ قهوه، لوسیون برنز کننده، و لکه­ های بسیار زرد مربوط به عرق و دئودرانت را از بین می ­برد.

توجه

قرص ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن بیشتر لباس­ ها، بخصوص لباس­ های رنگی یا لباس­ های ظریف مناسب نیستند. از این روش فقط برای لباس ­های سفید استفاده کنید.

نظافت منزل با استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

ماشین لباسشویی­ی تان را با قرص ماشین ظرفشویی تمیز کنید

آیا می­ توان از این قرص­ های ظرفشویی برای تمیز کردن ماشین لباسشویی استفاده کرد؟ ۱۰۰% بله. یک قرص ماشین ظرفشویی را در درام ماشین­ لباسشویی­ی تان بیندازید و سپس آن را در داغ ­ترین دور شستشو اجرا کنید. قرص ماشین ظرفشویی به از بین رفتن هرگونه چربی و چرک در درام ماشین لباسشویی کمک می­ کند. درست مثل همان کاری که با ظروف داخل ماشین ظرفشویی انجام می­ دهد.

قابلمه ­ها و ماهی­تابه ­های کثیف را با قرص ماشین لباسشویی تمیز کنید.

آیا غذا یا لکه­ های سوخته بر روی ظروف خود دارید؟ سعی کنید آن­ها را در آب داغ با یک قرص ظرفشویی بخیسانید. اجازه­ دهید قابلمه یا ماهی­تابه برای دو تا سه ساعت خیس بخورد، درحالی ­که قرص حل می­ شود هرگونه کیک یا غذای سوخته را نیز از بین می­ برد و هر لکه­ ای را پاک می­کند. از یک برس لایه­ بردار نرم برای پاک کردن مواد غذایی باقیمانده استفاده کنید و سپس به طور معمول بشویید!

نظافت منزل با استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

با استفاده از قرص ماشین ظرفشویی سینک خود را تمیز کنید

سینک آشپزخانه چرک و کثیفی دارید؟ آن را با آب داغ پر کنید و یک قرص ماشین ظرفشویی به آن اضافه کنید. اجازه دهید حل شود. این روش را اگر بگذارید چند ساعت یا یک شب خیس بخورد و سپس آبکشی و شستشو کنید،بهتر جواب می ­دهد. قرص ظرفشویی به از بین بردن هرگونه چربی، غذا، لکه ­ها و حتی بعضی مواقع خراش­ ها کمک می­کند. مناسب برای تمام سینک ­های آشپزخانه، از جمله سینک ­های مزرعه ­ای و استیل ضد زنگ است.

سوالات متداول

چگونه لباسشویی را با قرص ظرفشویی تمیز کنیم؟

یک قرص ماشین ظرفشویی را در درام ماشین­ لباسشویی­ی تان بیندازید و سپس آن را در داغ ­ترین دور شستشو اجرا کنید.

قرص ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن کدام لباس ها مناسب است؟

قرص ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن بیشتر لباس­ ها، بخصوص لباس­ های رنگی یا لباس­ های ظریف مناسب نیستند. از این روش فقط برای لباس ­های سفید استفاده کنید.

کدام لکه های لباس با قرص ماشین ظرفشویی تمیز می شوند؟

قرص ظرفشویی لکه­ هایی مثل لکه­ قهوه، لوسیون برنز کننده، و لکه­ های بسیار زرد مربوط به عرق و دئودرانت را از بین می ­برد.

جمع بندی:

در این مقاله از ظرف پلاس، روش هایی به شما آموزش دادیم تا بتوانید با استفاده از آن ها نظافت منزل با قرص ظرفشویی را تجربه کنید.

درباره‌ی فاطمه روژان

فاطمه روژان
فاطمه روژان هستم نویسنده بخش لوازم خانگی (ماشین ظرفشویی - ماشین لباسشویی - یخچال) سایت ظرف پلاس. به صورت تخصصی بهترین محصولات خانگی ایرانی و خارجی را به شما عزیزان معرفی خواهم کرد. اگر سوالی داشتید در نظرات سایت بپرسید تا من در سریع ترین زمان ممکن جواب بدم.

همچنین ببینید

ژل ماشین ظرفشویی پریل خوبه؟

ژل ماشین ظرفشویی پریل خوبه؟

ژل ماشین ظرفشویی پریل، یک مایع شوینده جهت شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی است . …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *